معایب و مشکلات بازاریابی شبکه ای

از سیستمهای هرمی تا بازاریابی شبکه ای به ظاهر قانونی

معایب و مشکلات بازاریابی شبکه ای

از سیستمهای هرمی تا بازاریابی شبکه ای به ظاهر قانونی

معایب و مشکلات بازاریابی شبکه ای

بازاریابی و فروش چه بصورت شبکه ای (چنانچه به صورت واقعی پیاده سازی شود و قصد سوء استفاده از مسئله بیکاری جوانان رو نداشته باشد) چه به صورت غیر شبکه ای
یک علم است، علمی آمیخته به هنر
فروش نوک پیکان هر شرکت تولید کننده کالا و خدمات است و بدون تیم فروش تمامی شرکتها به تعطیلی و ورشکستگی سوق داده می شوند.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

*** این مطلب از پایگاه بازاریابی شبکه ای اخذ شده است. ***

بهشتی را که قبل از ورود شما به شرکتهای بازاریابی شبکه ای برای شما می سازند را بهتر بشناسید و بدانید که این بهشت جهت سوء استفاده از شما از قبل طراحی شده است.

جذب افراد در این شرکتها کاملا برنامه ریزی شده است. تمام سوالاتی که ممکن است به ذهن شما بیاید از قبل مورد بررسی قرار گرفته و جوابهای به ظاهر قانع کننده ای برای آنها در نظر گرفته شده است و چون معرف دوست شماست به راحتی می توانند شما را تحت فشار روانی قرار دهند تا شما نقایص و مشکلات را نبینید. آنان با فیلم بازی کردن شما را جذب میکنند!! تمام مراحل جذب شما از لحظه ای که با شما تماس گرفته میشود از قبل برنامه ریزی شده است و تمام افراد شرکت توجیه هستند که چگونه باید با شما برخورد کنند!! احترام کاذب، بازی با احساسات، رفتار به ظاهر منطقی از خود نشان دادن، فشار و اصرار و... همگی از قبل طراحی شده است. شما نیز پس از مدتی عضویت در این شرکتها تعلیم خواهید دید که چگونه همین نقشه را برای دیگران نیز پیاده کنید.

آنان از قبل میدانند که شما چه سوالاتی خواهید پرسید. برای همین از قبل توجیه یا تاویل عجیب و غریبی برای شما تدارک دیده اند!! حتی از قبل مقرر شده است که اگر شما برخورد منطقی داشتید چه بگویند و اگر برخورد غیر منطقی داشتید چگونه برخورد کنند!!

من برای آن که با بخشی از پشت پرده این شرکتها آشنا شوید، بخشی از جزوه آموزشی این شرکتها را در اختیار مخاطبان وبلاگ قرار می دهم.

به امید آن که مخاطبین وبلاگ بتوانند با چشمی باز به این مسئله نگاه کنند و  در این بازی روانی و احساسی مغلوب نشوند.

دریافت فایل
حجم: 300 کیلوبایت
توضیحات: قالب PDF


نکته ای که در سال 97 نیاز است بدانید

با سلام و عرض ادب نسبت به تمامی عزیزانی که مطالب رو مطالعه کردن و نظریات خودشون رو ارسال کردند. 

مطالب درج شده مربوط به سال 94 هستند و خیلی از شرکتها با توجه به مطالب ارائه شده شروع به پوشاندن ( ماست مالی کردن) نقاط ضعف معرفی شده کردند ولی کماکان اصل کارشان مشکل دارد.

یک موضوع بسیار مهم رو میخواستم امروز با شما دوستان مطرح کنم

با گذشت حداقل شش سال از عمر این شرکتهای کلاهبرداری از تمامی کسانی که در این شرکتها کار می کنند یا می خواهند به زور وارد شوند یک سوال اساسی دارم. 

مطالبی که پیش از سوال باید بدانید

8 تا 10 سال پیش پس از اینکه سرمایه گذاران اصلی (آقازاده ها) این سبک شرکتها از نوع غیر قانونی آن منتفع نشدند اقدام به قانونی کردن آن نمودند پس از کسب مجوزهای لازم در سال اول بسیاری از نتورکر های حرفه ای از سیستمهای غیرقانونی را به سیستمهای به ظاهر قانونی خود وارد کردند (سبک ورود به این نحو بود که خیلی ها را با وعده و وعید خیلی ها را با جاه و مقام و خیلی از لیدر ها و لگ هایی که به هیچکدام از این روشها وارد نمیشدند رو دستگیر کردند بعد برای اینکه پرونده آنها مختومه اعلام شود از آنها تعهد گرفتند که باید در سیستمهای جدید به همراه همه زیر دستها خرید بزنند وگرنه پرونده شان دوباره به جریان می افتد ) 

با این سبک هر شرکت هزاران نیروی زبده از لیدر ها و لگ های حرفه ای (که خیلی از آموزشهایی که میبینید حاصل تلاش این افراد است) را وارد این سیستمهای به ظاهر قانونی کردند. 

مطلب بعدی که باید بدانید اینست که این سیستمها به نیروها تعهد میدهند که در صورتی که درست عمل کنید بعد از بازه 3 تا 6 سال میلیاردر میشوید و ماهی چندین میلیارد درآمد دارید. 

و آخرین مطلب پیش از سوال اصلی اینکه تا به امروز بیش از 6 سال از عمر این شرکتهای کلاهبرداری می گذرد. 

عنوان سوال

لطفا اگر وارد این سیستمهای کلاهبرداری شدید یا قصد ورود به آن را دارید این مورد را از پرزنتور یا لیدر خود بخواهید.

نام 100 نفر از میلیاردر های 6 سال پیش این مجموعه را برایتان بگوید و حداقل با 5 نفرشان را ببینید.

اصلا 100 نفر نه 10 نفر

10 نفرم نه 5 نفر

احتمالا توجیه میکنند که آنها کارشان را اصولی انجام ندادند

مگر میشود کسی طراح آموزشهای شما باشد و کارش را اصولی انجام ندهد مگر میشود از بین هزاران ورودی سال اول یک نفر هم اصولی انجام نداده باشد. 

احتمالا توجیه میکنند که آنها وقت دیدن شما را ندارد

مگر کار روزمره آنها چیست مگر محل درآمد آنها از خرید نیروهای جدید شکل نمیگیرد مگر سرکشی به تیمها و کنفرانس گذاشتن نیست آدرس یکی از محلهای کنفرانس را بخواهید تا در آن شرکت کنید. 

نکته مهم چند شرکت چندین ماشین وارد کرده و هر هفته به بعضی از این افراد به ظاهر موفق میدهد تا با نمایش آنها ورودی جدید بگیرد

لطفا در صورت مشاهده از لیدر خود بخواهید که کارت ماشین یا سند آن را کپی برابر اصل بگیرد و به شما نشان دهد.

شاد و پیروز باشید. 

  • Seller Team

نظرات  (۴)

خیلی مفید بود. ممنون از زحمات شما
با سلام
لینک آدرس مطلب شما کار نمیکند.
لطفا مشکل را برطرف فرمائید.
با تشکر
پاسخ:
دوست عزیز

با تشکر از اطلاع رسانی شما.
کلیه لینکها چک شد و مشکلی مشاهده نشد.
لطفاً آدرس لینک مورد نظر را بفرمایید تا چک شود.
دادا ممنون روشنم کردی چند روزی بود یکی از دوستام دنبالم بود که زیر مجموعه و از این حرفاش شم هر بار یه دلیلی میاوردم. حالا خیالم راحت شد. الان براحتی میگم نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

باتشکر
پاسخ:
دادا عزیز

شاد و پیروز باشید.
سلام . اگر که همه اینها دروغ و الکی هست  چرا پس مجوزدارند ؟ چرا پس به همین راحتی دارند کار میکنند ؟ یعنی دولت به فکر جوانان مملکتش نیست ؟
پاسخ:
وحید عزیز

متاسفانه افرادی که مجوز بازاریابی شبکه ای را صادر نمودند یا متخصص این کار نبودند یا . . .

در کشور ما بدلیل دولتی بودن اینگونه تصمیمات و مجوزها و اینکه اکثر افراد تصمیم گیرنده متخصص حوزه ای که می خواهند مجوز دهند نیستند. در ابتدا مجوز را صادر می کنند و پس از قربانی شدن مردم و شکایت از صدور آن مجوز شروع به تحقیق در آن باره می کنند که در این میان مردم و اقتصاد کشور قربانی این نوع تصمیم گیری ها می شوند.

بخاطر این نوع تصمیم گیری هاست که ما با این همه منابع و سرمایه های انسانی برای بدست آوردن اولین و ساده ترین نیازها بشری مثل خوراک، پوشاک و مسکن دارای مشکل هستیم و جزو جهان سوم به حساب می آییم.

مثلاً شاید کسی که اجازه صدور این نوع مجوز را صادر کرده، لیسانس یا دکترای غیر مرتبط داشته و فقط با پارتی به آن پست رسیده که در جامعه ما اینگونه افراد کم نیستند.

شاد و پیروز باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی